17 oktober 2006

Chokgratulations



Idag skulle Tossa gratulera en närstående på födelsedagen. Efter att ha planerat , nåja, försökt att komma på vad denne skulle få i present, i ett antal dagar, kom så Tossa på att det för det första inte var någon idé att fortsätta denna planering p.g.a. att Tossa jobbade minst 8 timmar per dag i 7 av veckans dagar och förutom att inte ha tid - även just nu inte äger så värst mycket pengar. Så då gjorde Tossa som vanlig , köpte CHOKLAD. -"Det tycker väl alla människor om", menar Tossa. -"Alla vettiga människor, åtmonstone!".
Och naturligtvit uppskattades det. Där ser ni, att choklad är det bästa som finns!
Tosstoss på er alla!

5 Comments:

Blogger Toss said...

Finns det nån som kan förklara för mig hur man får in länkar på bloggen. jag lyckas inte fatta hur.
Tossa

tisdag, 17 oktober, 2006  
Blogger Mellan med mellis said...

Choklad är det bästa som finns ju!

Jo du klickar på Edit me...där står hur du ska göra...jag kopierade link och bytte ut till mina sidor...hmmm svårt att förklara så här..
Lycka till

onsdag, 18 oktober, 2006  
Blogger Toss said...

Tack Mellan . Jag ska göra ett till försök. Vill abselut ha "chokladsajten"
gottgottigottgott

onsdag, 18 oktober, 2006  
Blogger Toss said...

Yipeeee det funka...tack Mellan.

onsdag, 18 oktober, 2006  
Blogger trollmor said...

Visst e choklad bland det bästa som finns! la in receptet på rågbröden...
Trollmor

torsdag, 19 oktober, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home