24 november 2006

Skaparnoja


Jag är en sån där som gillar att "sy mina egna kläder". Huvet är oftast fyllt med mer eller mindre genomförbara idéer på olika kläder eller acessoarer (stavas det så?) nåja. Det är tiden som inte räcker till liksom .... å så måste jag vara i ett slags självbestämd sinnesstämning ... en slags skapandekänsla måste infinna sig innan jag kan komma igång och göra något.Hur stor chans är det att man ska pricka in det mellan praktik och extrajobb,sova ,äta och ski.....ja ni förstår min poäng. Men man kan hämta inspiration på såna här sidor : http://www.pbase.com/utsavsarees/hand_print_salwar_kameez&page=4
http://www.tristansnet.com/patriciablack/home.htm
Å, så kan man hoppas på att få den där tiden att stämma överens med den där lusten. Kanske kan det då till slut bli något gjort. För julen närmar sig och jag ställer mig mot den kapitalistiska delen (har också något med att göra med att jag inte har några pengar nu när jag går på praktik) och tänker även i år tillverka egna julklappar. Jag är glad att jag kan det.....det är inte alla som kan. Har bara inte börjat ännu.....måste bara bestämma mig vad jag ska göra.....MEN TIDEN GÅR...så förbaskat fort!...Hur ska jag hinna...... titta! Nu har paniket infunnit sig. ...... Nu är det kört...i år med...................................................suck!!
Stresstossa

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jättefina sidor...massor av inspiration!

fredag, 24 november, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home