21 december 2006

Måste anta denna utmaning!

Jag har antagit Mellan´s utmaning!
Så här blev det:)

3 Saker jag skäms för:

Min dåliga vana "jag ska sen"
Att jag faller ner i en slags sysslolöshetsavgrund ibland
Att jag går omkring i trasiga skor

3 saker jag är stolt över:

Att jag har så fantastiskt fina ungar
Att jag kan lyssna och prata mycket
Att jag kan "trolla" med ekonomin, dvs få den att gå ihop

3 Saker jag vill göra nästa år:

Ha ett jobb!!!
Resa
Köpa nya skor

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

Att jag har genomfört och avslutat utbildning med det jag tycker mest om att göra
Min brorsdotters bröllop
När mitt barnbarn kallade mig mormor första gången

3 Saker jag inte kan klara vardagen utan:

Min underbara familj
Astmasprayen
En bil

3 personer jag avundas:

Min syster för hennes fina kök (bla)
Min sambos tålamod
Dalai Lama

3 personer jag vill utmana att också göra denna lista

Aplysia
Digg
någon mer?

(Jag inser att vi är en något begränsad krets som läser detta!!!!)
Kram Tossa