21 februari 2007

Semesterdrömmar


Tänk om......
tänk om jag hade möjligheter och pengar att.......
bjuda alla mina nära och kära på en hejdundrande lyxsemester i ett paradis långt bort.......
tänk om jag hade råd och tid att åka på en resa......
tänk om jag hade råd att vara ledig ett tag och reflektera över livet och njuta av vilan......
tänk om jag hade tid att ha råd med en paus.......
tänk om jag hade........
tänk om jag........
tänk om........
..........
........
.............men va i hela friden! Varför ska man drömma så mycket! Är det inte bara helt enkelt så att man ska sluta tänka "om , uti fall att" utan man ska tänka att jag ska nå mitt mål ---för detta vill jag göra!!
Nu ska jag bestämma mig för att.....
sen ska jag genomföra det.....
...så det så!

Tosstänk

4 Comments:

Blogger Linnéa Lindström said...

Vet hur det känns! Lycka till! Det sägs att "plötsligt händer det...igen och igen och igen..." *trisskadad* haha

torsdag, 22 februari, 2007  
Blogger Linnéa Lindström said...

Vet hur det känns! Lycka till! Det sägs att "plötsligt händer det...igen och igen och igen..." *trisskadad* haha

torsdag, 22 februari, 2007  
Blogger Mellan med mellis said...

Japp...tänk om jag också kunde leva i nuet...
jag försöker verkligen!

torsdag, 22 februari, 2007  
Anonymous Anonym said...

Ops, tanken är i en föränderlig värld som fisen, osynlig men lämnar sekundsnabb eftertänksamhet.

söndag, 28 december, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home